Algemeen

* Kan ik in plaats van een naam ook tekst laten graveren of borduren?
Ja, dat is geen probleem. Hou wel rekening met de ruimte.
Op veel artikelen is ruimte genoeg voor een naam of een woord, maar voor een complete zin zal de ruimte vaak te beperkt zijn!
Waar kan ik de naam of tekst kenbaar maken in mijn bestelling?
Als u de winkelwagen gevuld heeft maakt u de bestelling af.
Op de 2e pagina van het bestelformulier kunt u in het veld klantopmerkingen de naam of tekst vermelden.
* Ik heb een voorkeur van de plaats van gravering?
Op de 2e pagina van het bestelformulier kunt u in het veld klantopmerkingen naast de gewenste naam of tekst vermelden wat u aanvullende wensen zijn.
Wilt u bijvoorbeeld de naam op de bovenste klep van de aansteker,dan kunt u dat hier vermelden.
* Ik wil graag een foto laten graveren, waar kan ik die uploaden?
Na afloop van de bestelling ontvangt u een automatische bestelbevestiging met een ordernummer.
Als antwoord op die bevestiging hangt u de foto aan de mail en vermeld tevens op welk product de foto moet komen als u meerdere artikelen heeft besteld.
* Waarom staat er geen ontwerpmodule op deze website?
Omdat het bij de graveertechniek heel anders overkomt dan bij het bedrukken in kleur.
Toen de grootste doelgroep van Funprints nog in het bedrukken lag was de Funprints designer een geweldig programma voor de klant om een eigen ontwerp te maken.
Klanten plaatsen vaak tekst door een foto, bij het bedrukken gaf dat geen problemen.
Maar bij graveren komt een foto heel anders over dan op het beeldscherm te zien is, als er dan ook een tekst of naam in staat valt dat tijdens het graveren helemaal weg tijdens het omzetten.
Vandaar de stap terug om zonder ontwerpafdeling een nieuwe webwinkel te starten!
* Bewerkt Funprints ook foto's?
Nee, foto's bewerken, dus bijvoorbeeld gezichten uit de foto knippen kan niet.
U kunt het natuurlijk wel zelf doen en vervolgens dat ontwerp aanleveren om te graveren.
Wat Funprints wel doet is bij een foto met veel ruimte om het onderwerp van graveren, het onderwerp zoveel mogelijk naar voren uit de foto te halen.
Bijvoorbeeld de gezichten uit de foto snijden zo dicht mogelijk om de gezichten heen.
Maar er zal ook in dat geval altijd een stuk achtergrond rondom het onderwerp in de foto blijven zitten. 
* Kan ik een lettertype als wens opgeven?
Bij het artikel staat een lijstje met lettertypes waar u uit kunt kiezen.
Kies in ieder geval een lettertype uit en geef daarnaast uw gewenste lettertype door.
Als het door u gewenste lettertype in het bestand staat en als het een geschikt lettertype is kan uw lettertype toegepast worden.
* Kan ik een voorbeeld ontvangen voor het graveren begint?
Als u dat in de bestelling vermeldt is dat mogelijk. Bedenk wel dat de levering in dat geval lang zal duren omdat er dan meerdere stappen nodig zijn.
Een voorbeeld wordt ook alleen gemaakt NADAT de betaling is bijgeschreven. Het is wel belangrijk om te vermelden dat een voorbeeld in de graveertechniek eigenlijk geen eerlijk beeld weergeeft. Dit komt omdat u op beeld alleen ziet dat kleuren omgezet zullen worden naar zwart/wit. Het echte graveerwerk is niet in een voorbeeld om te zetten, eigenlijk heeft een voorbeeld dus geen meerwaarde. U mag in het veld klantopmerkingen wel aangeven als u voor een naam of foto een bepaalde plek in gedachten heeft.
Voor borduurwerk zal er geen voorbeeld gemaakt worden, op de meeste productfoto's kunt u al zien waar de borduring zal komen te staan.
* Waar komt de door mij opgegeven naam of foto te staan op een product?
Funprints neemt altijd een plek waar de naam mooi in beeld komt. Bij bijvoorbeeld een aansteker zal dat op de bovenklep zijn aan de voorkant.
Heeft u opgegeven dat u ook nog een plaatje of dergelijk erop wilt hebben, dan komt het soms mooier uit op het grote onderste gedeelte.
Heeft u een voorkeur, vermeld het gewoon even in uw bestelling!
* Hoeveel tekens mag ik opgeven om te graveren of te borduren?
Funprints kiest er bewust voor om hier niet op voorhand een vast aantal voor te stellen.
Bij een klein hangertje is de ruimte uiteraard veel beperkter dan op een Zippo aansteker. Bedenk dat een voornaam op alle artikelen geplaatst kan worden, een korte tekst vaak ook. Als een tekst te lang is zal Funprints contact met u op nemen om te overleggen!
* Ik zie geen bestelknop bij het artikel wat ik wil bestellen?
Als er bij een artikel geen bestelknop staat dient u eerst de bestelopties even aan te vinken zoals kleur, lettertype enz. Zodra u de bestelopties heeft uitgekozen zal de bestelknop in beeld komen!

© 2013 - 2017 Funprints | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.